Reklamasjon og angrerett

Alle reklamasjoner og bruk av angrerett kan registreres/meldes ved å kontakte oss på apotekopera.no på tlf 22 33 23 00

Hvilke produkter har jeg angrerett på?

I utgangspunktet har du 14 dagers angrerett på varer kjøpt på nett.
Av hensyn til hygiene eller kvalitet på produktene finnes det noen unntak:

  • Reseptvarer
  • Medisinsk utstyr
  • Forseglet intimvare (der forseglingen er brutt)
  • Næringsmiddel

Ved mangel eller feil i leveringen:

Ta kontakt med kundeservice på e-post eller telefon, så avtaler vi videre håndtering.
Har du mottatt feil varer er det fint om du sender oss bilde av varene som er mottatt til kundeservice.apotek@norsund.no, samt ordrenummer for raskest mulig håndtering.

Ved skade på leveringen:

Ta kontakt med kundeservice på e-post: kundeservice.apotek@norsund.no

Legg ved bilde av skaden(e), så avtaler vi videre håndtering.
Hvis en vare blir testet «OK, ingen feil funnet» eller «Skadet av bruker», kan du bli belastet med kr. 190,- i testgebyr og returfrakt.

Angre før ordren er hentet

Etter ordre er sendt fra lageret:Ta kontakt med oss på telefon eller e-post: kundeservice.apotek@norsund.no, så vil vi registrere søknaden din. Du vil få en e-post når søknaden er behandlet. Du trenger ikke foreta deg noe mot utleveringsstedet, da pakken vil bli returnert etter siste hentedato. Når ordren kommer tilbake til oss vil den bli kreditert i sin helhet.

Angre etter ordre er hentet

Du kan angre på kjøpet på forskjellige metoder.
Du kan skrive ut angrerettskjema og returnere til oppgitt adresse.
Du kan ta kontakt med vårt kundesenter for å få registrert din angrerett retur.

Konfliktløsning

Dersom saken din ikke løser seg etter at du har vært i kontakt med vår kundeservice, kan du eventuelt klage til:

Norsund Gruppe

Fridtjof Nansens plass 9, 0160 Oslo
hm@norsund.no